Superr Girll


Ombak rindu :)
Friday, December 2, 2011 | 5:31 AM | 0 Words
Hello :) Hmm , tgk tittle tu . Dah tgk belum ombak rindu ? Kalau dah best ke ? Aku dah tgk dah & aku bg 4/5 bintang je kot . Serius la kan , hati aku tak tersentuh mana :) Akk yg duduk sebelah aku tu kemain lagi . Awal lagi kot , dia dah teresak2 . Err , sumpah tak paham . Yg harizah pulak part gaduh , kena tolak dia dah menangis . Aku dgn tasya bantai gelak . Haha , gilaa la . First time wayang bahau tu full . Time breaking dawn haritu pon tak mcmtu :) Satu site pun takde yg kosong , hebat kan ? Hihi , smlm chat dgn ckg rusyda . Harini kot dy dgn ustazah nak pergi . Tak sabar lettew . Mlm tadi keluar je dari wayang dapat text dari dia . Dia tny bpe bintang nak bg . Haha , amboi . Excited betul . Then dia ckp nti mesti dia nangis2 sbb dia tgk CJ7 pun dia ngis . Hm peliknya tgk cj7 pun nangis -,-.Dia cakap dia dah prepare tisu dah . Haha comel cikgu macam anak murid dia . Dah ah bye-2 . Love xx Maya Karin a.k.a Noor Azura :)



| -New-






| -New-