Superr Girll


Lewat punya pasal :(
Monday, February 27, 2012 | 5:26 AM | 0 Words
Photobucket

Oi ! Harini kan aku pergi sek mcm biasa tapi lewat sikit . Pergh . Dah la lalu pintu depan . Masa nak tulis nama tu ttbe dah dgr ckg darma ckp "pengawas ! Sila tahan mereka yg dtg lewat ke tapak perhimpunan selepas ini" . Pergh , dalam hati aku time tu memang dah takde harapan la nak cepat . Sampai je dekat perhimpunan budak2 ni semua dah gelak . Perghh :S Asal aku je diaorang gelak . Pengawas tu suruh pergi belakang . Then aku ckp "kejap eh , sy nak letak beg" . Bila dia tk nmpk aku dgn cepat letak beg . Then pusing2 sbb aku nak larikan diri . Igt dah selamat . Rupanya tak . Lepas habis je baca ikrar dah boleh duduk . Baru 5 min aku duduk dia dah panggil balik .  Lepas tu kena la bangun . Relax , buat muka tak bersalah . Budak2 ni dah gelak2 . Ohh , lupa nak ckp . Sepanjang 5 tahun aku sek dekat DM tu itu kali pertama aku berdiri dekat blkg . Malu woi . Ada yg dah pndg2 aku . Eh , kau kenapa ? Tak pnh tgk artis berdiri blkg lol ? Masuk je kelas diaorang dah tepuk2 tangan . Haih :\ Sabar jelah . Okay lepastu kan tadi aku pergi toilet masa ada teknik mnjwb . Mengantuk woi . Haa , aku ni bijak . Aku pun rancang untuk keluar untuk cuci mata . Haha ok tak lawak pun act . Ok la tak tahu nak cakap apa haha dah ler bye love :)

-Past-